وبلاگ شرکت هامریار ارائه دهنده انواع تجهیزات صنعتی

شرکت هامریار ارائه دهنده انواع تجهیزات و اتوماسیون صنعتی و نماینده رسمی برند هامریار
جهت دریافت اطلاعات و مشاهده لیست قیمت و کاتالوگ محصولات به سایت هامریار به آدرس http://hameryar.com/ مراجعه نمایید و یا با واحد فروش شرکت هامریار 33532199-021 و 33532192-021 تماس حاصل فرمایید.

  • ۰
  • ۰

روند قطعی برق در شهر های ایران و افزایش تقاضای درخواست اجاره دیزل ژنراتور و موتور برق

در روزهای اخیر با توجه به روند قطعی برق در شهرهای بزرگ درخواست های کاربران برای اجاره دیزل ژنراتور به شدت افزایش یافته است.

در سال های اخیر با توجه به بحران آب در کشورمان مصرف برق به بحران جدی تبدیل شده است. در تابستان امسال با توجه به گرمای شدید هوا و افزایش مصرف آب و برق کشور با مشکل جدی در مصرف برق مواجه شد. با توجه به فشار به تجهیزات برق و ترانس و کابل ها تصمیم بر قطع برق به صورت دوره ای گرفته شد.

با افزایش قطعی مکرر برق در شهر های بزرگ و کوچک کشور ، اختلال در عملکرد افراد در شغل ها و حرفه ها و صنایع گوناگون رو به افزایش رفت و در خواست اجاره موتور دیزل و ژنراتور به صورت فزاینده ای افزایش یافت.

قطعی برق دربسیاری از حرفه ها و صنایع سبب آسیب و خسارات جدی به صاحبان صنایع گوناگون می شود از این رو سبب جلوگیری از ایجاد خسارت و ضربه های جبران نا پذیر این افراد به روی سمت اجاره دیزل ژنراتور آورده اند.

با افزایش مکرر درخواست دیزل ژنراتور و تعداد محدود دیزل ژنراتور های اجاره ای در بازار ، متقاضیان با کمبود دیزل ژنراتور اجاره ای مواجه شدند و با وجود نا برابری عرضه و تقاضا مشکل جدی در باب اجاره دیزل ژنراتور به وجود آمد.

دیزل ژنراتور های اجاره ای در بازار با برند های مختلف و توان های گوناگون از کم ترین کاوا تا بیشترین کاوا به متقاضیان و مشتریان ارائه می شود.از جمله برند های اروپایی ، چینی و ...... در مدل های اجاره ای دیزل ژنراتور موجود است.

امید است که با کاهش دما و کاهش مصرف انرژی ، روند قطعی برق از بین رفته و مشکل هموطنان در زمینه تامین برق هر چه سریع تر حل شود.


  • ۹۷/۰۵/۲۹
  • شرکت هامریار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی