وبلاگ شرکت هامریار ارائه دهنده انواع تجهیزات صنعتی

شرکت هامریار ارائه دهنده انواع تجهیزات و اتوماسیون صنعتی و نماینده رسمی برند هامریار
جهت دریافت اطلاعات و مشاهده لیست قیمت و کاتالوگ محصولات به سایت هامریار به آدرس http://hameryar.com/ مراجعه نمایید و یا با واحد فروش شرکت هامریار 33532199-021 و 33532192-021 تماس حاصل فرمایید.

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چگونگی نصب پمپ وکیوم آب در گردش (آبی)

در نصب یک پمپ وکیوم آب در گردش (آبی) اگر در فرایند نصب ، لغزش ایجاد شود و مهر و موم آن با کیفیت خوب نباشد ، ممکن است منجر به مسدود شدن بدنه یا بروز مشکلات دیگر شود ، بنابراین نکته بسیار مهم این است که دستگاه پمپ وکیوم را به درستی نصب کنید . ما در این جا چگونگی نصب پمپ وکیوم آب در گردش (آبی) را به شما آموزش می دهیم .

این مسأله که متوجه بشویم آیا نصب خط لوله درست است یا خیر ، کلیه ی پمپ های وکیوم آبی 2BV را تضمین می کند که یک تضمین اساسی برای استفاده از آن است .

اتصال خط لوله 2BV پمپ وکیوم آب در گردش (آبی) نیز یک امر مهم و اساسی است. استفاده از مواد لوله و دریچه های مختلف ، باید با توجه به دستورالعمل ها انجام شود.

نقاط اتصال هر خط لوله باید به طور موثری مهر و موم شده باشد تا بتوانند به محدوده ی مربوطه برسند. اگر نشت رخ دهد ، خط لوله باید مورد بررسی قرار گیرد.

تقویت نصب لوله  و اتصالات بیشترین کمک را به 2BV پمپ وکیوم آب در گردش (آبی) می کند ، که نشانه ی آن است که می تواند عملیات پایدار را به دست آورد ، همچنین از طریق این کار می توان قابلیت این کار را نشان داد ، از طریق عملیات تایید ، می توان نشان داد که نصب پمپ وکیوم و مهر و موم آن مناسب است یا خیر.

  • شرکت هامریار