وبلاگ شرکت هامریار ارائه دهنده انواع تجهیزات صنعتی

شرکت هامریار ارائه دهنده انواع تجهیزات و اتوماسیون صنعتی و نماینده رسمی برند هامریار
جهت دریافت اطلاعات و مشاهده لیست قیمت و کاتالوگ محصولات به سایت هامریار به آدرس http://hameryar.com/ مراجعه نمایید و یا با واحد فروش شرکت هامریار 33532199-021 و 33532192-021 تماس حاصل فرمایید.

  • ۰
  • ۰

چگونگی نصب پمپ وکیوم آب در گردش (آبی)

در نصب یک پمپ وکیوم آب در گردش (آبی) اگر در فرایند نصب ، لغزش ایجاد شود و مهر و موم آن با کیفیت خوب نباشد ، ممکن است منجر به مسدود شدن بدنه یا بروز مشکلات دیگر شود ، بنابراین نکته بسیار مهم این است که دستگاه پمپ وکیوم را به درستی نصب کنید . ما در این جا چگونگی نصب پمپ وکیوم آب در گردش (آبی) را به شما آموزش می دهیم .

این مسأله که متوجه بشویم آیا نصب خط لوله درست است یا خیر ، کلیه ی پمپ های وکیوم آبی 2BV را تضمین می کند که یک تضمین اساسی برای استفاده از آن است .

اتصال خط لوله 2BV پمپ وکیوم آب در گردش (آبی) نیز یک امر مهم و اساسی است. استفاده از مواد لوله و دریچه های مختلف ، باید با توجه به دستورالعمل ها انجام شود.

نقاط اتصال هر خط لوله باید به طور موثری مهر و موم شده باشد تا بتوانند به محدوده ی مربوطه برسند. اگر نشت رخ دهد ، خط لوله باید مورد بررسی قرار گیرد.

تقویت نصب لوله  و اتصالات بیشترین کمک را به 2BV پمپ وکیوم آب در گردش (آبی) می کند ، که نشانه ی آن است که می تواند عملیات پایدار را به دست آورد ، همچنین از طریق این کار می توان قابلیت این کار را نشان داد ، از طریق عملیات تایید ، می توان نشان داد که نصب پمپ وکیوم و مهر و موم آن مناسب است یا خیر.

  • ۹۸/۰۴/۲۴
  • شرکت هامریار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی