وبلاگ شرکت هامریار ارائه دهنده انواع تجهیزات صنعتی

شرکت هامریار ارائه دهنده انواع تجهیزات و اتوماسیون صنعتی و نماینده رسمی برند هامریار
جهت دریافت اطلاعات و مشاهده لیست قیمت و کاتالوگ محصولات به سایت هامریار به آدرس http://hameryar.com/ مراجعه نمایید و یا با واحد فروش شرکت هامریار 33532199-021 و 33532192-021 تماس حاصل فرمایید.

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تاریخچه و پیشینه و خصوصیات اینورتر ال اس  (LS)

اینورتر ال اس  (LS)در میان بسیاری از صاحبان و کاربران صنایع به عنوان اینورتری با ویژگی های مثبت فراوان شناخته می شود. اینورتر ها که نقش بسیار مهم و اساسی در جهان صنعتی امروز ایفا می کنند یکی از ارکان اساسی صنایع پیشرفته به شمار می روند. کمپانی ال اس یکی از بزرگترین کمپانی های ساخت اینورتر در کشور کره جنوبی می باشد که از توابع و زیر مجموعه های شرکت ال جی است. و به عنوان یکی از هوشمند ترین و به روز ترین شرکت های تولیدی در عرصه تولید اینورتر شناخته می شود.

ویژگی های اینورتر ال اس (LS):

اینورتر ال اس  (LS)دارای ویژگی هایی همچون کارایی و عملکرد بالا , قیمت به صرفه و اقتصادی , کنترل کامل , تکنولوژی پیشرفته و مطابق با استاندارهای اروپایی می باشد. همچنین اینورتر ال اس  (LS)با ارائه راه حل های کارآمد جهت صرفه جویی درمصرف انرژی کمک شایان توجهی به کاهش اتلاف انرژی نموده است. علاوه بر اینورتر ال اس  (LS) با وجود برنامه های کاربردی و صفحه کلید خاصی که در هر مدل خاص از اینورتر هایش طراحی نموده است در کاربری های گوناگون امکانات خاص و منحصر به  آن کاربری و استفاده را در اختیار کاربران قرار می دهد که خود از ویژگی های قابل توجه این اینورتر می باشد.

انواع اینورتر ال اس  (LS) :

اینورتر ال اس  (LS) با توجه به گوناگونی نیاز مشتریان و این مسأله که اینورتر در مکان های گوناگون و با توجه به کاربری های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد در انواع و مدل های متنوعی عرضه می شود. همین امر سبب شده است تا اینورتر ال اس  (LS) پاسخگوی تمامی نیازهای مشتریان در کاربردهای مختلف شود و در جای مناسب خود مورد استفاده قرار گیرد.

اینورتر های ال اس که در حال حاضر در کمپانی ال اس تولید و عرضه می شوند شامل مدل M100 , H100 , S100 , IV5L , IS7 , IC5 , IG5A می باشند. که با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه ساخت اینورتر مدل های ال اس دائما در حال به روز رسانی می باشند و اینورترهایی با ویژگی های جدیدتر و به روزتر جایگزین مدل های قبلی می شوند.

  • شرکت هامریار
  • ۰
  • ۰

نکات ایمنی در هنگام نصب اینورترهای اینوت (invt) :

در ابتدا و قبل از نصب رعایت نکات ایمنی زیر بسیار ضروریست : 

 ﻫﺮﮔﺰ اﻗﺪام ﺑﻪ راه اﻧﺪازی دﺳﺘﮕﺎﻫﻲ ﻛﻪ  ﺑﻪ ﻫﻨﮕﺎم ﺣﻤﻞ وﻧﻘﻞ و ﻳﺎ ﻧﺼﺐ آﺳﻴﺐ  دﻳﺪه اﺳﺖ ﻧﻜﻨﻴﺪ و ﺑﻪ ﻓﺮوﺷﻨﺪه اﻃﻼع دﻫﻴﺪ.  

ﻧﺼﺐ اﻳﻨﻮرﺗﺮ ﺗﻮﺳﻂ اﻓﺮاد ﻧﺎ آﺷﻨﺎ ﺑﺎ ﺑﺮق ﻣﻴ ﺘﻮاﻧﺪ ﺣﺎدﺛﻪ ﺳﺎز ﺑﺎﺷـﺪ . 

ﻫﺮﮔﻮﻧـﻪ دﺳـﺘﻜﺎری ﻗﻄﻌﺎت ﺑﺎ وﻟﺘﺎژ ﺑﺎﻻ در داﺧﻞ دﺳﺘﮕﺎه های ﻛﻨﺘﺮل دورﻫﺎی ﻣﻮﺗﻮر ﺑﺪون ﺷـﻨﺎﺧﺖ ﻣﻮﺟـﺐ ﺧﺴﺎرت ﺟﺎﻧﻲ ﺷﺨﺺ می گردد. 

به هنگام سرویس یا تعمیر دستگاه همواره پس از بی برق کردن اینورترها پنج تا ده دقیقه جهت تخلیه ولتاژ داخلی آن صبر نمایید.

مراقب باشید اشتباها به ترمینال خروجی دستگاه های W،V،U برق سه فاز متصل نکنید.

حتما کنترل دور ها را ارت کنید و سیم زمین را به به ترمینال یا پیچ بدنه متصل نمایید.

قبل از نصب ابتدا پلاک دستگاه خریداری شده را خوانده و از مناسب بودن جریاندهی  و ولتاژ آن با موتور تحت کنترل این درایو اطمینان حاصل نمائید.

به هنگام نصب فضایی خالی اطراف دستگاه ایجاد نمایید تا هوای لازم جهت خنک سازی دستگاه مهیا گردد. این فضا حداقل ۱۰ سانتی متر از بالا و پایین دستگاه و ۵ سانتی متر از طرفین دستگاه می باشد. همچنین به هنگام نصب اینورترها در یک ستون در کابینت صفحاتی جهت انحراف هوای گرم اینورتر پایینی تعبیه نمایید. تا این که به عنوان هوای ورودی جهت فن اینورتر بالایی نباشد.

هرگز اینورتر را در تابلوی برق محبوس نکنید و حتما توسط فن یا ورودی و خروجی های مناسب جهت تخلیه هوا پیش بینی کنید.  دمای هوای محیط اینورترها بایستی کمتر از چهل درجه 40 سانتیگراد باشد .در ضمن این مسئله  به هنگام نصب چند اینورتر در یک جعبه یا کابیت برق با دقت نظر بیشتری مد نظر قرار گیرد.

رطوبت بالای RH 95% اینورتر را معیوب می کند. علت آن است که موجب هدایت سطحی روی بردهای قدرت می گیرد و آرک یا جرقه روی برد ایجاد می کند. در ضمن به مرورزمان از نصب دستگاه ، جذب رطوبت توسط گرد و غبارهای نشسته روی برد های قدرت ، این مسئله را تشدید می کند.

از پاشیده شدن آب به دستگاه جدا خود داری شود.

در محیط های آلوده حتما از فیلترهای مناسب در جعبه یا کابینت برق استفاده نمایید

در داخل دستگاه بعد از نصب وسایلتان (آچار و ..... ) و همچنین اشیای ریز فلزی مثل براده فلز به جای نماند.

حمل دستگاه توسط تجهیزات مناسب انجام شود و به هنگام بلند کردن تابلوها شرایط استاندارد را رعایت کنید.

اینورترهایی که در حال حاضر در بازار ایران ارائه می شوند عبارتند از : اینورتر ال اس ، اینورتر اینوت ، اینورتر دانفوس ، اینورتر تکو ، اینورتر دلتا و .....

  • شرکت هامریار