وبلاگ شرکت هامریار ارائه دهنده انواع تجهیزات صنعتی

شرکت هامریار ارائه دهنده انواع تجهیزات و اتوماسیون صنعتی و نماینده رسمی برند هامریار
جهت دریافت اطلاعات و مشاهده لیست قیمت و کاتالوگ محصولات به سایت هامریار به آدرس http://hameryar.com/ مراجعه نمایید و یا با واحد فروش شرکت هامریار 33532199-021 و 33532192-021 تماس حاصل فرمایید.

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

استقبال بی نظیر و رواج استفاده از پمپ وکیوم روغنی هامر (Hamer) در بازار ایران

در قرن جدید و با توجه به پیشرفت های روز افزون بشری در زمینه ی ساخت تجهیزات و ابزار آلات جدید شاهد تکنولوژی های جدیدی در صنایع می باشیم.

یکی از تجهیزات صنعتی که در سال های اخیر مورد توجه فراوان در صنایع گوناگون قرار گرفته است ، پمپ وکیوم می باشد. پمپ وکیوم روغنی که یکی از پر مصرف ترین نوع از پمپ وکیوم است که در صنایع بسیاری که نیاز به رسیدن به فضای خلاء دارند ، مورد استفاده قرار می گیرد.

پمپ وکیوم در سال های گذشته با برند های مختلف و در انواع مدل ها وارد بازار ایران شده است. پمپ وکیوم روغنی هامر (Hamer) یکی از برند های وارد شده از کشور چین توسط شرکت هامریار می باشد که توانسته است رضایت مصرف کنندگان را جلب نماید. این نوع از پمپ وکیوم توانسته است طرفداران زیادی را به خود جلب نماید.

این برند در مقایسه با برند های دیگر پمپ وکیوم کیفیت و راندمان بالاتری را دارا می باشد. و با قیمت به صرفه و اقتصادی خود توانسته است گوی سبقت را از سایر رقبا برباید. همچنین پمپ وکیوم روغنی هامر (Hamer) با توجه به ضمانت و خدمات پس از فروش خوب و پاسخگویی مناسب و به موقع خود جایگاه ویژه ای در میان خریداران پمپ وکیوم کسب نموده است.

در ماه های اخیر و با توجه به افزایش بی سابقه ی نرخ دلار در کشور و به دنبال آن افزایش قیمت محصولات وارداتی با نرخ دلار ، شرکت هامریار سعی خود را بر آن نهاد تا با کنترل قیمت پمپ وکیوم خود رفاه حال مشتریان را در نظر بگیرد.

نوسانات و تغییرات در بازار در روز های گذشته تاثیر به سزا و چشم گیری روی فروش و واردات تجهیزات صنعتی همانند دیگر کالا ها گذاشته است. شرکت هامریار تلاش خود را بر آن نهاده است که در بی ثباتی بازار دستخوش تغییرات نشده و با عزم و اراده ای جدی همانند گذشته پمپ وکیوم های خود را با قیمت مناسب و خدمات عالی در اختیار مشتریان قرار دهد.


  • شرکت هامریار