وبلاگ شرکت هامریار ارائه دهنده انواع تجهیزات صنعتی

شرکت هامریار ارائه دهنده انواع تجهیزات و اتوماسیون صنعتی و نماینده رسمی برند هامریار
جهت دریافت اطلاعات و مشاهده لیست قیمت و کاتالوگ محصولات به سایت هامریار به آدرس http://hameryar.com/ مراجعه نمایید و یا با واحد فروش شرکت هامریار 33532199-021 و 33532192-021 تماس حاصل فرمایید.

  • ۰
  • ۰

روند افزایش استفاده و کاربری از اینورتر در سال های اخیر در کشور ایران

اینورتر یکی از تجهیزات بسیار هوشمند عصر جدید به شمار می رود. در سال های اخیر در کشورمان ایران با افزایش هر چه بیشتر استفاده از اینورتر یا درایو در صنایع مختلف مواجه هستیم.

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری در سرتاسر جهان اینورتر به کمک صنایع آمده است و در جهت هر چه بیشتر سهولت در انجام وظایف مختلف افراد را یاری می نماید.

اینورتر دارای ویژگی ها و پارامترهای هوشمندانه و دقیقی می باشد. این وسیله و ابزار با تغییر دور و جهت موتور ، راه اندازی نرم موتور ، امکان دادن برنامه به موتور ، صرفه جویی در مصرف ، کنترل از راه دور ، محافظت از الکتروموتور در برابر تغییرات ولتاژ و اضافه بار و بسیاری از موارد دیگر نقش کلیدی و مهمی را در بسیاری از صنایع و کاربری ها ایفا می کند و روزانه طیف گسترده ای از مشاغل و صنایع گوناگون را به استفاده از اینورتر ترغیب می کند.

اینورتر ها در موارد بسیاری کاربرد دارند و مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع در تمامی صنایع که به وسیله الکتروموتور کار می کنند اینورتر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اینورتر علاوه بر استفاده در صنایع مختلف در بسیاری از تجهیزات و دستگاه ها نیز کاربرد دارد.

با ورود اینورتر به بازار ایران به مرور زمان درصد بیشتری از مخاطبان به استفاده از اینورتر روی آوردند. اینورتر با برندهای مختلفی و توان های گوناگون در ورودی های تک فاز و سه فاز روانه بازار ایران شد. از جمله برندهای اینورتر که در سال های اخیر وارد بازار ایران شده و مخاطبان نسبت به کیفیت آن ها رضایت داشته اند و توانسته است درصد زیادی از مصرف کنندگان را به خود اختصاص دهند برندهای اینورتر دلتا (delta) ، اینورتر تکو  (Teco)، اینورتر اینوت (Invt) ، اینورتر ال اس  (LS)، اینورتر (Danfoss) دانفوس و ..... از جمله برندهای شناخته شده در بازار هستند.


  • ۹۷/۰۶/۲۶
  • شرکت هامریار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی