وبلاگ شرکت هامریار ارائه دهنده انواع تجهیزات صنعتی

شرکت هامریار ارائه دهنده انواع تجهیزات و اتوماسیون صنعتی و نماینده رسمی برند هامریار
جهت دریافت اطلاعات و مشاهده لیست قیمت و کاتالوگ محصولات به سایت هامریار به آدرس http://hameryar.com/ مراجعه نمایید و یا با واحد فروش شرکت هامریار 33532199-021 و 33532192-021 تماس حاصل فرمایید.

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انواع پمپ وکیوم روغنی

انواع پمپ وکیوم روغنی

پمپ وکیوم روغنی از انواع دستگاه های تولید خلاء موجود در دنیا می باشد. ایجاد خلاء یا وکیوم یکی از نیاز های اساسی در بیشتر صنایع حال حاضر جهان می باشد.

در بیشتر مشاغل تولیدی و صنعتی نیاز به خلاء احساس می شود و بدین منظور دستگاه پمپ وکیوم رو برای مرتفع کردن این نیاز مورد استفاده قرار می دهند.

انتخاب دستگاه پمپ وکیوم مناسب یکی از پیش شرط های اساسی در استفاده از این دستگاه به شمار می رود. برای دستیابی به این امر اطلاع از انواع پمپ وکیوم روغنی امری مهم و اساسی است.

در این مقاله سعی می شود انواع پمپ وکیوم روغنی به اختصار شرح داده شود.

پمپ وکیوم روغنی در انواع و سایز های گوناگونی تولید می شوند. در مهم ترین دسته بندی می توان انواع پمپ وکیوم روغنی را به پمپ وکیوم تک مرحله ای و پمپ وکیوم دو مرحله ای تقسیم نمود. این دو نوع از نظر میزان خلاء با یکدیگر تفاوت دارند. پمپ وکیوم دومرحله ای با توجه به ساختار تشکیل دهنده ی خود دارای دقت خلاء و وکیوم بیشتری نسبت به تک مرحله ای می باشند.

همچنین انواع پمپ وکیوم روغنی را دسته بندی دیگر می توان در سایز و اندازه ی آن ها دانست. سایزبندی پمپ وکیوم روغنی بر اساس متر مکعب بر ساعت می باشد. پمپ وکیوم روغنی در سایز ها و ابعاد کوچک تا بزرگ در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد.

  • شرکت هامریار